مرکز لیزر در فردیس


افزودن به پسندها
  • شناسه آگهی : 348
  • بازدید : 901


اطلاعات تماس


توضیحات آگهی

مرکز لیزر در فردیس ، با استفاده از دستگاه های پیشرفته و تحت نظر پزشک، خدمات خود را ارائه می دهد. در این مرکز با توجه به نوع پوست، ویژگی های فیزیکی و مقاومت آن از دستگاه های مختلفی استفاده می کنند. مرکز لیزر در فردیس با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، خدمات مربوط به زیبایی و درمان مشکلات پوست و مو را انجام می دهد. برخی از این خدمات شامل رفع موهای زائد، لیفت ابرو، چشم، شقیقه، جوانسازی و لایه برداری پوست، میکرودرم، پاکسازی پوست، تزریق ژل، بوتاکس، چربی و ... می شوند. در این بخش می خواهیم شما را با مرکز لیزر در فردیس آشنا کنیم.



مرکز لیزر در فردیس


مرکز لیزر در فردیس ، خدمات متنوعی را به مراجعین عزیز ارائه می دهد. یکی از این خدمات پاک کردن انواع تتو است. امروزه بسیاری از افراد به خصوص جوانان برای زیبایی بیشتر از تتو (خالکوبی) استفاده می کنند. اما در مواردی ناچار می شوند تا آن را پاک کنند. آنها ممکن است به دلایلی مانند پشیمانی از طرح و رنگ تاتو، تغییر تفکر، استخدام در ادارات و موسسات دولتی، ورود به خدمت سربازی و نیروهای مسلح، دریافت گواهینامه، ازدواج و ...تصمیم بگیرند که تاتو خود را پاک کنند. در حال حاضر دیگر از روش های قدیمی مانند سوزاندن با فلز، اسید، محلول های شیمیایی، تراشیدن و ... استفاده نمی شود بلکه می توان برای رفع تاتو به مراکز لیزر مراجعه نمود. اگر شما هم می خواهید تتو خود را پاک کنید می توانید به مرکز لیزر در فردیس مراجعه کنید. برای استعلام قیمت و تعداد جلسات لیزر با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. این شماره ها متعلق به مرکز لیزر در فردیس می باشند.


لیزر موهای زائد در فردیس


لیزر موهای زائد در فردیس ، یکی از خدماتی است که مرکز لیزر در فردیس به مراجعین خود ارائه می دهد. این روش در بین زنان و مردان طرفداران زیادی دارد. یکی از مشکلاتی که افراد با آن مواجه هستند، موهای زائد می باشد. بسیاری از افراد تمایل دارند تا برای زیبایی بیشتر، از لیزر درمانی استفاده کنند. آنها می توانند برای رفع موهای زائد صورت، دست ها، پاها، بیکینی، زیر بغل و ... به مرکز لیزر موهای زائد در فردیس مراجعه کنند. در گذشته برای رفع موهای زائد از روش های مختلفی مانند تیغ، موبر، مومک، اپیلاسیون و دستگاه اپیلیدی استفاده می کردند. روش های قدیمی رفع موهای زائد نیاز به صرف هزینه و وقت زیادی دارند. ضمن اینکه ممکن است باعث ایجاد جوش و موهای زیر پوستی، التهاب، خارش، درد و... شوند. لیزر موهای زائد در فردیس یک روش موثر، بدون درد و عارضه برای رفع موهای زائد می باشد. ویژگی های خوب لیزر باعث شده تا افراد زیادی از این خدمات استقبال کنند. اگر شما هم از روش های قدیمی رفع موهای زائد خسته شده اید می توانید به مرکز لیزر موهای زائد در فردیس مراجعه کنید.


کلینیک لیزر موهای زائد در فردیس


کلینیک لیزر موهای زائد در فردیس ، خدمات خود را با کیفیت و قیمت مناسبی ارائه می دهد. یکی از خدمات این مرکز، رفع موهای زائد زیر بغل می باشد. اگر برای مدت طولانی برای اصلاح موهای زیر بغل خود از تیغ و ژیلت استفاده کنید، پوست حساس این بخش زبر می شود. در برخی موارد ممکن است مشکلاتی مانند موهای زیر پوستی، برجستگی و یا زخم هایی ایجاد شود. لیزر موهای زائد از پوست شما محافظت می کند. این روش به عنوان بهترین راه حل برای خلاص شدن از دست موهای بد شکل زیر بغل است. از مزایای لیزر موهای زائد می توان به اثربخشی زیاد، عدم وجود درد و عارضه، درمان سریع و هزینه مناسب اشاره کرد. اگر شما هم می خواهید در مدت کوتاهی از شر موهای زائد بدن خود خلاص شوید با شماره های کلینیک لیزر موهای زائد در فردیس تماس بگیرید.


کلینیک تخصصی لیزر در فردیس


کلینیک تخصصی لیزر در فردیس ، با تشخیص پزشک متخصص از دستگاه های مختلفی استفاده می کند. بر این اساس، پزشک با توجه به رنگ مو، نوع پوست، ضخامت مو و ناحیه مورد نظر، یکی از دستگاه ها را به کار می برد. در کلینیک تخصصی لیزر در فردیس از دستگاه های مختلفی مانند الکساندرایت، لیزر روبی، تور پالسی بالا، ND:YAG، دایود و ... استفاده می کنند. این دستگاه ها از نظر کاربرد، شدت و طول موج با هم فرق دارند. به همین علت پزشکان با توجه به فاکتورهای بالا، نوع دستگاه را انتخاب می کنند. برای مثال دستگاه ال پی ال برای رفع موهای زائد است که بیشتر برای افراد با پوست روشن و موهای تیره به کار می رود. دستگاه ان دی یاگ، بیشتر برای رفع تاتو، هایپرپیگمینتاسیون، تیرگی پوست و رفع موهای زائد در افراد تیره پوست مورد استفاده قرار می گیرد. در حال حاضر، دستگاه الکساندرایت به عنوان بهترین دستگاه برای لیزر موهای زائد شناخته می شود. در هر صورت، پزشک کلینیک تخصصی لیزر در فردیس با توجه به موارد گفته شده، بهترین دستگاه را برای رسیدن به نتایج مطلوب انتخاب می کند. برخی از خدمات این کلینیک شامل از بین بردن تتو، موهای زائد، آثار زخم، خال، زگیل و ... می شوند. اگر تمایل دارید تا از خدمات متنوع این مجموعه بهره مند شوید، به کلینیک تخصصی لیزر در فردیس مراجعه کنید.


کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد در فردیس


کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد در فردیس ، فاکتورهای زیادی بر اثر بخشی لیزر موهای زائد موثر هستند. این فاکتورها شامل ابزار و دستگاه ها، نحوه اجرای قوانین ایمنی و اثربخشی، دانش و تجربه مرکز لیزر و ویژگی های شخصی فرد متقاضی می شوند. کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد در فردیس از دستگاه های مختلف لیزر استفاده می کند. در این مرکز برای مراجعه کننده، وسایل یکبار مصرف و استریل به کار می رود. ضمن اینکه این مرکز تلاش می کند تا پروتکل ها و دستورالعمل های لازم را اجرا نماید. این مجموعه، مجوز فعالیت خود را از وزارت بهداشت دریافت نموده است. پزشکان و پرسنل کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد در فردیس در کار خود دانش و مهارت کافی را دارند. یکی از مهم ترین عوامل در تاثیرگذاری لیزر، ویژگی های شخصی فرد متقاضی است. این ویژگی ها شامل رنگ پوست و مو، جنس مو، ضخامت آن و ... می شوند. به طور کلی لیزر در مورد افرادی که پوستی روشن و موهای تیره دارند، بهتر نتیجه می دهد. اگر ساکن فردیس هستید، می توانید برای رفع موهای زائد خود از خدمات کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد در فردیس استفاده نمایید. برای این منظور با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.


کلینیک پوست و مو در فردیس


کلینیک پوست و مو در فردیس ، خدمات متنوعی را به مراجعین عزیز ارائه می دهد. این خدمات شامل تزریق ژل و بوتاکس، چربی، خدمات زیبایی و مراقبت از پوست و مو، جوانسازی، زاویه سازی فک، روشن کردن پوست، لیزر موهای زائد، هایفوتراپی، کربوکسی تراپی، درمان بیماری ها و ضایعات پوستی ( آکنه، اسکار، ریزش مو، خال، زگیل و ...) می شوند. یکی از پر طرفدارترین خدمات کلینیک پوست و مو در فردیس تزریق بوتاکس است که برای رفع چین و چروک به کار می رود. امروزه بسیاری از افراد با استفاده از تزریق بوتاکس در کلینیک پوست و مو در فردیس، زیبایی و جوانی را به چهره ی خود بازگردانده اند. آنها با کمک بوتاکس می توانند زمان بیشتری از صافی پوست خود لذت ببرند. خدماتی که در کلینیک پوست و مو در فردیس به بیماران ارائه می شوند، کمک بزرگی به صافی و درخشانی پوست و موی افراد می کنند. این امر تاثیر بسزایی در زیبایی ظاهر و افزایش اعتماد به نفس آنها دارد. اگر شما هم متوجه چین و چروک در پوست خود شده اید، می توانید با مراجعه به کلینیک پوست و مو در فردیس برای رفع آنها اقدام کنید.


خدمات مطب :


لیزر موهای زائد تزریق بوتاکس جهت رفع خط اخم، خطوط پیشانی، خطوط دور چشم و خطوط خرگوشی روی بینی رفع هایپرهیدروز (تعریق بیش از حد و غیر طبیعی) تزریق فیلر لب با متد روسی و طبیعی، تزریق فیلر گونه، زاویه فک، زیر چشم، خط خنده مزوتراپی جهت جوانسازی پوست، بهبود لک و کک و مک، بهبود سیاهی دور چشم، رفع غبغب، مزوتراپی مومیکرونیدلینگ جهت بهبود آکنه اسکار (جای جوش)، جوانسازی پوست لیفتینگ و رفع افتادگی پوستفیشیال (پاکسازی عمیق پوست)با رسیدگی به پوست خود،زمان را متوقف کنیم. 
 

موقعیت آگهی

فردیس ، بلوار شهدا ، بین فلکه دوم و کانال،خ نوزدهم غربی (داستان پور) ،پ18 (ساختمان دیپلمات) ،طبقه سوم ، واحد 10

دکتر کجاست در تلاش است با ایجاد بستر مناسب برای ارتباط بین بیمار و پزشک به متخصصان سلامت برای فعالیت حرفه ای بهتر کمک کند.

ارتباط با ما

شماره همراه : 09366599609

تلفن دفتر : 02191090646

فکس : 02144297790

آدرس : فلکه اول صادقیه ، ستارخان
پلاک 575 ساختمان دانش

مجوزها

سایت دکتر کجاست فقط منتشر کننده آگهی می باشد. پیش از معامله یا پرداخت وجه بررسی های لازم را انجام دهید.

برای راهنمایی به راهنمای خرید امن مراجعه نمایید

شرایط و قوانین

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر کجاست می باشد

طراحی سایت و خدمات سئو توسط تیم سئوهاما - میزبانی وب توسط سرورهاما