لیزر الکس کندلا در کرج


افزودن به پسندها
  • شناسه آگهی : 451
  • بازدید : 663


اطلاعات تماس


توضیحات آگهی

لیزر الکس کندلا در کرج ، در سه نوع متفاوت وجود دارد. هر کدام از این دستگاه ها شکل ظاهری شبیه به هم دارند. ولی نوع کاربرد و طول موج آنها با هم متفاوت می باشد. به عنوان مثال دستگاه لیزر جنتل دارای 1064 نانومتر طول موج و دستگاه لیزر جنتل مکس دارای طول موج 1064 و 755 می باشد. در حال حاضر این دستگاه ها برای از بین بردن موهای زائد با دستگاه الکس کندلا از کمپانی کندلا می باشند. این شرکت، پرفروش ترین و قوی ترین دستگاه را تولید می کند. با استفاده از دستگاه کندلا بدون درد و ایجاد حساسیت های پوستی در کمترین مدت زمان برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص می شوید. در ادامه این آگهی همراه ما باشید تا با لیزر الکس در کرج آشنا شوید.


لیزر الکس کندلا در کرج


لیزر الکس کندلا در کرج ، یکی از بهترین دستگاه های لیزر می باشد که جزء جدیدترین دستگاه های لیزر موهای زائد است. این دستگاه از تکنولوژی بسیار پیشرفته ای برخوردار می باشد. رفع موهای زائد با دستگاه کندلا در کرج با تاباندن اشعه لیزر با طول موج مشخص و مدت زمان محدودی روی پوست شما انجام می شود. با سوزاندن ریشه ی موها، پوست شما واکنش نشان خواهد داد. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که حذف موهای زائد به طور دائمی نیست و فقط 80 درصد از موهای زائد شما از بین خواهند رفت. برای اطلاع از لیزر الکس کندلا در کرج با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.


لیزر الکساندرایت در کرج


لیزر الکساندرایت در کرج ، دستگاهی قدرتمند و بسیار سریع برای از بین بردن موهای زائد می باشد. طول موجی که توسط این دستگاه ایجاد می شود به صورت مستقیم با ریشه و فولیکول مو برخورد می کند و می تواند آن را از بین ببرد. دستگاه های لیزر، موهای مشکی را بهتر شناسایی می کنند و از بین می برند. لیزر الکساندرایت برای افرادی که پوست های روشن و موهای تیره دارند، بسیار مناسب است. این لیزر دارای نفوذ خوب و موثر بر پوست می باشد. همچنین نسبت به دستگاه های دیگر بر روی موهای ظریف تر و نازک تر، تاثیر بیشتری دارد. لیزر الکساندرایت در کرج از انواع دیگر دستگاه های الکس از کیفیت بالایی برخوردار است. برای از بین بردن موهای زائد خود از دستگاه الکس استفاده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از لیزر الکساندرایت در کرج با شماره های ثبت شده در آگهی تماس حاصل فرمایید.


لیزر الکس در کرج


لیزر الکس در کرج ، از سرعت و دقت بالایی برخوردار است. به همین دلیل در بین افراد محبوبیت زیادی دارد. این دستگاه در کلینیک های زیبایی معتبر مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های لیزر الکس در کرج می توان به تکنولوژی بالا، نتیجه ی مطلوب، سرعت بسیار بالا، حس امنیت و تنوع کاربرد اشاره کرد. همچنین این دستگاه دارای برند بسیار عالی می باشد و برای افراد با پوست های مختلف قابل استفاده است. طول موج را در این دستگاه می توان تنظیم کرد. لیزر الکس دارای بزرگترین سطح منطقه لیزر شده می باشد و قابلیت از بین بردن 70 درصد از موها به صورت کامل و 30 درصد به صورت پرزی و کرکی را دارد. تمامی دستگاه های لیزر باید زیر نظر پزشک متخصص و با اپراتور مجرب و با حوصله انجام شود. اگر به دنبال کلینیکی هستید که کار لیزر را با این دستگاه انجام دهد، پیشنهاد ما به شما لیزر الکس در کرج می باشد. از طریق شماره های ثبت شده با لیزر الکس در کرج در ارتباط باشید.


لیزر کندلا 2022 در کرج


لیزر کندلا 2022 در کرج ، نسبت به دستگاه های قبلی از مزایا و فواید بیشتری برخوردار است. این دستگاه، لیزری می باشد که برای تولید طول موج 755 نانومتر از سنگ جواهری به نام الکسا استفاده می کند. جواهر الکسا بعد از تحریک شدن توسط منبع انرژی قوی، از خود اشعه لیزر سبز رنگ به طول موج 755 نانومتر  تولید می نماید. این طول موج بهترین و موثرترین طول موج برای رفع موهای زائد است .ولی هر دستگاهی توانایی تولید دقیق این طول موج را ندارد .در نتیجه هر چه جواهر بیشتر استفاده شده باشد، طول موج تولید شده دقیق تر، اثر دستگاه لیزر بیشتر و قیمت دستگاه گران تر می باشد. لیزر کندلا 2022 در کرج از این مزایا بهره می برد. به همین دلیل متمایز از دستگاه های دیگر می باشد. برای استفاده از جدید ترین دستگاه ها در سال 2022 به مرکز لیزر کندلا 2022 در کرج مراجعه کنید. یا با شماره های ثبت شده در آگهی تماس بگیرید.


دستگاه لیزر الکس کندلا در کرج 


دستگاه لیزر الکس کندلا در کرج ، فواید بسیار زیادی دارد. استفاده از این دستگاه جوانی و زیبایی را به پوست برمی گرداند. به روشن شدن رنگ پوست کمک می نماید. این دستگاه برای افرادی که مشکل رنگدانه ای در پوست خود دارند، مناسب می باشد. با استفاده از دستگاه لیزر الکس کندلا در کرج در کمترین جلسات از شر موهای زائد خود راحت می شوید. طوریکه نتیجه ی آن حتی در اولین جلسات قابل مشاهده است. با استفاده از این دستگاه علاوه بر رهایی از موهای زائد، می توان لک های پوستی و جای تاتو و خال های پوستی را از بین برد. اگر به دنبال دستگاهی کم خطر برای لیزر هستید، بهترین انتخاب دستگاه لیزر الکس کندلا در کرج می باشد. برای اطلاعات بیشتر از دستگاه لیزر الکس کندلا در کرج از طریق شماره های ثبت شده در آگهی با ما در ارتباط باشید

موقعیت آگهی

چهارراه طالقانی ، جنب اداره پست ، برج امید ، طبقه 6 ، واحد 605

دکتر کجاست در تلاش است با ایجاد بستر مناسب برای ارتباط بین بیمار و پزشک به متخصصان سلامت برای فعالیت حرفه ای بهتر کمک کند.

ارتباط با ما

شماره همراه : 09366599609

تلفن دفتر : 02191090646

فکس : 02144297790

آدرس : فلکه اول صادقیه ، ستارخان
پلاک 575 ساختمان دانش

مجوزها

سایت دکتر کجاست فقط منتشر کننده آگهی می باشد. پیش از معامله یا پرداخت وجه بررسی های لازم را انجام دهید.

برای راهنمایی به راهنمای خرید امن مراجعه نمایید

شرایط و قوانین

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر کجاست می باشد

طراحی سایت و خدمات سئو توسط تیم سئوهاما - میزبانی وب توسط سرورهاما