فیزیوتراپی در شهرک گلستان فیزیوتراپی


افزودن به پسندها
  • شناسه آگهی : 341
  • بازدید : 276


اطلاعات تماس


توضیحات آگهی

فیزیوتراپی در شهرک گلستان ، فیزیوتراپی که به آن فیزیک درمانی هم گفته می شود یکی از شاخه های پزشکی وتوانبخشی می باشد. همچنین روشی مفید در درمان بیماری ها، اختلالات سیستم اسکلتی و عضلانی است. فیزیوتراپی مشکلات ناشی از بیماری های مغز و اعصاب را نیز درمان می کند.


توانبخشی شامل مجموعه اقداماتی می باشد که برای فردی که دچار محدودیت های جسمی-حرکتی و حتی ذهنی شده انجام می شود. در اینصورت او می تواند به حداکثر توانایی در حفظ استقلال در انجام فعالیت هایی که دارد، برسد. در ادامه این اگهی با فیزیوتراپی بیشتر آشنا می شوید.


فیزیوتراپی در شهرک گلستان


فیزیوتراپی در شهرک گلستان ، فیزیک درمانی هدف هایی دارد. هدف از آن پیشگیری و توانبخشی بیمار می باشد. همچنین درمان و در نتیجه بالا رفتن سطح سلامت جامعه از هدف های فیزیوتراپی است. اصلاح فعالیت های حرکتی، افزایش مهارت های حرکتی، کاهش و از بین بردن محدودیت های حرکتی از اهداف مهم این روش درمانی می باشند. همچنین تقویت عضلات ارادی و توانمندسازی معلولان و سالمندان را می توان از اهداف دیگر آن نام برد. در واقع فیزیوتراپی درمانی ایمن و غیر تهاجمی می باشد که در آن از عوامل فیزیکی، مکانیکی و الکتریکی برای کمک به بهبود شرایط بیمار استفاده می شود. برای درمان بیماری های خود به فیزیوتراپی در شهرک گلستان مراجعه کنید.


فیزیوتراپی خوب در شهرک گلستان


فیزیوتراپی خوب در شهرک گلستان ، از جمله ویژگی های یک فیزیوتراپی خوب می توان به برخورداری از دسترسی کامل برای مراجعه راحت بیماران اشاره کرد. همچنین باید از دستگاه های بروز و پیشرفته برخوردار باشد. این دستگاه ها مطابق با نیازها و پیشرفت های روز دنیا تهیه می شوند. وجود پرسنل مسلط، تحصیل کرده و با تجربه در زمینه حل مشکلات مفصلی بیماران یکی دیگر از ویژگی های فیزیوتراپی خوب در شهرک گلستان می باشد. همچنین او باید صبور و حوصله زیادی در برخورد با بیمار و روند درمانی آن داشته باشد. بهداشت در فیزیوتراپی خوب بسیار اهمیت دارد. اگر شما نیز بیمار هستید و به دنبال یک فیزیوتراپی خوب برای درمان خود هستید، پیشنهاد ما به شما فیزیوتراپی خوب در شهرک گلستان می باشد.


مرکز فیزیوتراپی در شهرک گلستان


مرکز فیزیوتراپی در شهرک گلستان ، مهمترین فواید فیزیک درمانی افزایش کیفیت زندگی فرد بیمار می باشد. این عملکرد تا جایی امکان پذیر می باشد که بیمار را به حد مطلوبی از سلامت جسمانی برساند. همچنین بتواند حرکت بیمار را بهتر کند در نتیجه کیفیت زندگی فرد بهتر می شود. افراد سالم می توانند برای پیشگیری از آسیب و نگه داشتن خود در بالاترین سطح عملکرد از فیزیوتراپی استفاده کنند. فیزیوتراپی هم در درمان و هم در پیشگیری از آسیب می تواند به شدت کمک کننده باشد. همچنین در پیشگیری از آسیب مجدد برای افرادی که دچار عارضه و مشکلات خاصی شده اند، مفید می باشد. برای بهره مندی از شرایط خوب و باکیفیت، محیط آرام و بهداشتی به مرکز فیزیوتراپی در شهرک گلستان مراجعه کنید.


آدرس فیزیوتراپی در شهرک گلستان


آدرس فیزیوتراپی در شهرک گلستان ، فیزیوتراپی در اغلب موارد بهبود و درمان بیماری دیسک گردن را دربر دارد. در بعضی مواقع اثرات آن بلافاصله بعد از فیزیوتراپی ظاهر می شود. همچنین بیمار از درد کمتری رنج می برد. پس از بهبود درد ناشی از دیسک لازم می باشد که حرکات ورزشی برای بیمار شروع شود. فیزیوتراپی از قدیم قبل از پیدایش داروها و جراحی برای درد گردن انجام می شده است. اگر شما نیز از درد گردن خود رنج می برید به آدرس فیزیوتراپی در شهرک گلستان مراجعه کنید یا با شماره های ثبت شده در این آگهی تماس بگیرید.


فیزیوتراپی شهرک گلستان


فیزیوتراپی شهرک گلستان ، یکی از روش های مرسوم در فیزیوتراپی گرما درمانی می باشد. در صورتیکه بیمار جراحات مختلفی داشته باشد برای درمان سریع تر و کمک به ترمیم بهتر محل جراحت از کیسه های آب داغ و گرم استفاده می کنند. گرما باعث افزایش جریان خون می شود. این افزایش نیز باعث بهبودی سریع تر زخم ها در محل آسیب دیده می شود. در فیزیوتراپی شهرک گلستان معمولا از کیسه های آب گرم مخصوص به نام هیدروکولاتور استفاده می شود. این کیسه حاوی ماسه، سنگ و ... می باشد که با آب داغ غوطه ور شده و به مدت 20 دقیقه روی محل آسیب دیده قرار می گیرد. برای ارتباط با فیزیوتراپی شهرک گلستان با شماره های ثبت شده در آگهی تماس بگیرید.


کلینیک فیزیوتراپی در شهرک گلستان


کلینیک فیزیوتراپی در شهرک گلستان ، فیزیک درمانی مانند حرفه های دیگر روش ها و تکنیک های خاص خود را دارد. اولین و مهمترین آنها تمرین درمانی می باشد. یعنی فیزیوتراپیست با توجه به شرایط هر فرد تمریناتی را برای بهبود حرکت، دامنه حرکتی، قدرت عضلات و وضعیت مفاصل را طراحی و برنامه ریزی می کند. سپس آنها را بعنوان درمان برای بیمار آموزش می دهد. 
الکتروتراپی یکی دیگر از روش ها و تکنیک های فیزیوتراپی می باشد. الکتروتراپی شامل استفاده از دستگاه هایی است که به فرآیند درمان کمک و بهبود را سریع تر می کنند. همچنین درد بیمار را کاهش داده و التهاب آن را بهبود می دهند. ترمیم را بیشتر می کنند. برای درمان و بهبود خود با استفاده از دستگاه های بروز و پیشرفته به کلینیک فیزیوتراپی در شهرک گلستان مراجعه نمایید و یا با شماره های ثبت شده در آگهی تماس بگیرید.

موقعیت آگهی

دکتر کجاست در تلاش است با ایجاد بستر مناسب برای ارتباط بین بیمار و پزشک به متخصصان سلامت برای فعالیت حرفه ای بهتر کمک کند.

ارتباط با ما

شماره همراه : 09366599609

تلفن دفتر : 02191090646

فکس : 02144297790

آدرس : فلکه اول صادقیه ، ستارخان
پلاک 575 ساختمان دانش

مجوزها

سایت دکتر کجاست فقط منتشر کننده آگهی می باشد. پیش از معامله یا پرداخت وجه بررسی های لازم را انجام دهید.

برای راهنمایی به راهنمای خرید امن مراجعه نمایید

شرایط و قوانین

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر کجاست می باشد

طراحی سایت و خدمات سئو توسط تیم سئوهاما - میزبانی وب توسط سرورهاما