فیزیوتراپی در چیتگر فیزیوتراپی


افزودن به پسندها
  • شناسه آگهی : 273
  • بازدید : 265


اطلاعات تماس


توضیحات آگهی

فیزیوتراپی در چیتگر ، آیا تا به حال از خدمات فیزیوتراپی استفاده کرده اید؟ بسیاری از افراد به دلایل مختلفی مانند تصادف، بیماری و ... با مشکلات جسمی و حرکتی مواجه می شوند. آنها با استفاده از خدمات فیزیوتراپی می توانند نیروی از دست رفته خود را به دست آورند. برای رسیدن به این هدف، متخصصین فیزیوتراپی به آنها کمک می کنند.


فیزیوتراپیست ها، افرادی هستند که به علوم آناتومی، فیزیولوژی و حرکت شناسی آگاهی دارند. از این طریق به شناخت بیماری ها و عوارض آنها بر روی حرکات بدن می پردازند. در انتها، بهترین برنامه درمانی را برای افراد صدمه دیده در نظر می گیرند. در این آگهی می خواهیم شما را با فیزیوتراپی در چیتگر آشنا کنیم. با ما همراه باشید.


فیزیوتراپی در چیتگر


فیزیوتراپی در چیتگر ، با هدف بهبود عملکرد و افزایش دامنه حرکات بیماران فعالیت می کند. متخصصین فیزیوتراپی در چیتگر تلاش می کنند تا با استفاده از برنامه های مناسب، قدرت عضلات افراد را افزایش دهند. با برنامه ریزی هایی که در فیزیوتراپی در چیتگر برای بیماران انجام می شوند، کیفیت زندگی آنها ارتقا پیدا می کند. روند درمان در مسیری است که انعطاف و تحمل عضلات بیشتر می شود. در این حالت وضعیت راه رفتن افراد و عملکرد کلی بدن آنها بهبود می یابند. فیزیوتراپیست های فیزیوتراپی در چیتگر برای بهبود وضعیت حرکتی مراجعین خود از تمرین درمانی استفاده می کنند. آنها با استفاده از درمان های دستی، ابزارهای خاص، دستگاه های الکتروتراپی و ... به درمان بیماران می پردازند. برای استفاده از خدمات فیزیوتراپی در چیتگر با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

 

فیزیوتراپی خوب در چیتگر


فیزیوتراپی خوب در چیتگر ، خدمات متنوعی را به بیماران ارائه می دهد. کلیه بیماران ارتوپدی، نورولوژیک، بیماران تنفسی و قلبی، روماتیسمی و پوستی، سوختگی، کودکان، بیماران نیازمند بستری (بعد از بارداری، جراحی و ...) می توانند از خدمات فیزیوتراپی خوب در چیتگر استفاده نمایند. علاوه بر این، افرادی که با مشکلات مرتبط با کف لگن مواجه هستند، هم می توانند به این مرکز مراجعه کنند. فیزیوتراپیست های مرکز فیزیوتراپی خوب در چیتگر، افرادی با سابقه و کاربلد هستند. آنها با تکیه بر دانش و مهارت خود، بهترین روش درمان را برای بیماران به کار می برند. اگر تمایل دارید تا از خدمات فیزیوتراپی خوب در چیتگر استفاده نمایید، با شماره های این مرکز تماس بگیرید.


مرکز فیزیوتراپی در چیتگر


مرکز فیزیوتراپی در چیتگر، دارای فضایی آرام و بهداشتی می باشد. فیزیوتراپیست های این مرکز در ابتدا، نیازهای افراد را بررسی می کنند. در ادامه، سوالاتی در مورد درد یا نشانه های دیگر می پرسند. همچنین درباره ی قدرت حرکتی بیمار و توانایی او در انجام کارهای روزمره، میزان خواب و سابقه پزشکی بیمار با وی صحبت می کنند. متخصصین مرکز فیزیوتراپی در چیتگر با انجام برخی تست ها، به ارزیابی شرایط بیمار می پردازند. آنها با استفاده از تست های مختلف، میزان توانایی حرکت به اطراف، کشش، خم شدن یا نگه داشتن اجسام ، قدرت راه رفتن یا بالا رفتن از پله ها، مقدار ضربان قلب بیمار در زمان انجام فعالیت ها، تعادل فرد و شرایط بدنی او را بررسی می کنند. سپس با همکاری بیمار، یک برنامه درمانی منظم تنظیم می کنند. اگر شما هم به یک برنامه منظم فیزیوتراپی نیاز دارید با مرکز فیزیوتراپی در چیتگر تماس بگیرید.


آدرس فیزیوتراپی در چیتگر


آدرس فیزیوتراپی در چیتگر ، در مراکز فیزیوتراپی با توجه به نیاز بیمار، از روش های مختلفی برای درمان استفاده می کنند. فیزیوتراپیست، بیمار را راهنمایی می کند تا حرکات ورزشی و کششی را انجام دهد. در برخی موارد، از ماساژ، گرما یا سرما درمانی و ... استفاده می کند. وی برای تسکین درد یا اسپاسم عضلات بیماران از آب درمانی یا فراصوت بهره می برد. در مرکز فیزیوتراپی چیتگر، آموزش هایی برای استفاده از اندام های مصنوعی به بیماران داده می شود. در این مرکز، به افراد کمک می کنند تا بتوانند با استفاده از عصا، واکر و ... حرکت کنند و تعادل خود را حفظ نمایند. اگر می خواهید از این آموزش ها بهره مند شوید، به آدرس فیزیوتراپی در چیتگر مراجعه نمایید. برای اطلاع از آدرس فیزیوتراپی در چیتگر با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.


فیزیوتراپی چیتگر


فیزیوتراپی چیتگر ، دارای فواید زیادی است. در این مرکز، با استفاده از روش های تحریک الکتریکی، درد بیماران را کاهش می دهند. این کار موجب افزایش توان ماهیچه ها و عملکرد مفاصل می شود. تمریناتی که در فیزیوتراپی چیتگر به بیماران آموزش داده می شوند، تاثیر بسزایی در کنترل بیماری های عروقی و تنظیم قند خون افراد دیابتی دارند. از فواید دیگر فیزیوتراپی چیتگر می توان به حفظ تعادل بدن، بهبود سریعتر صدمه های ورزشی و جلوگیری از آنها، رفع مشکلات جسمی، بهبود حرکات جسمی کودکان، رفع مشکلات ناشی از پیری و ... اشاره کرد. علاوه بر این، بسیاری از بیمارانی که دچار حمله قلبی شده اند، می توانند با استفاده از فیزیوتراپی چیتگر، قدرت از دست رفته خود را بازگردانند. اگر در منزل خود بیمارانی دارید که درگیر این مشکلات هستند، می توانید به فیزیوتراپی چیتگر مراجعه نمایید.


کلینیک فیزیوتراپی در چیتگر


کلینیک فیزیوتراپی در چیتگر، خدمات متنوعی را به بیماران خود ارائه می دهد. یکی از خدمات کاربردی این کلینیک، فیزیوتراپی در بیماری های قلبی- عروقی است. بسیاری از افراد به دلایل مختلفی مانند نداشتن فعالیت بدنی کافی به بیماری عروق کرونری و حمله قلبی مبتلا می شوند. در حالی که می توان با بهبود سبک زندگی، از بروز این بیماری پیشگیری نمود. کلینیک فیزیوتراپی در چیتگر، نقش مهمی در آموزش این بیماران دارد. متخصصین این کلینیک برنامه هایی برای پیشگیری و توانبخشی قلبی ارائه می دهند. آنها توانایی ورزشی بیماران را ارزیابی می کنند و درمورد این تمرینات راهنمایی های لازم را انجام می دهند. آنها می توانند در مورد تکنیک های باز کردن مجاری هوایی پس از عمل و نیز مدیریت درد و نفس نفس زدن به این بیماران مشاوره دهند. برای کمک به بهبود بیماران قلبی خود می توانید به کلینیک فیزیوتراپی در چیتگر مراجعه نمایید.

موقعیت آگهی

چیتگر

دکتر کجاست در تلاش است با ایجاد بستر مناسب برای ارتباط بین بیمار و پزشک به متخصصان سلامت برای فعالیت حرفه ای بهتر کمک کند.

ارتباط با ما

شماره همراه : 09366599609

تلفن دفتر : 02191090646

فکس : 02144297790

آدرس : فلکه اول صادقیه ، ستارخان
پلاک 575 ساختمان دانش

مجوزها

سایت دکتر کجاست فقط منتشر کننده آگهی می باشد. پیش از معامله یا پرداخت وجه بررسی های لازم را انجام دهید.

برای راهنمایی به راهنمای خرید امن مراجعه نمایید

شرایط و قوانین

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر کجاست می باشد

طراحی سایت و خدمات سئو توسط تیم سئوهاما - میزبانی وب توسط سرورهاما