بهترین روانشناس در ستارخان


افزودن به پسندها
  • شناسه آگهی : 446
  • بازدید : 281


اطلاعات تماس


توضیحات آگهی

بهترین روانشناس در ستارخان ، روانشناسی نقش مهمی در بهبود سلامتی عمومی افراد ایفا می کند. با استفاده از این خدمات، افراد می توانند رفتارهای خود و اطرافیان را درک کنند. این امر موجب می شود تا تصمیم های درست تری در زندگی خود بگیرند. برای آشنایی بیشتر با بهترین روانشناس در ستارخان با ما همراه باشید.

بهترین روانشناس در ستارخان


بهترین روانشناس در ستارخان فردی است که به بررسی رفتار، شخصیت، یادگیری، انگیزش و روابط بین افراد می پردازد. او عملکرد مغز و رفتار و نیز ارتباط بین رفتار و محیط را مورد ارزیابی قرار می دهد. بهترین روانشناس در ستارخان می تواند با بررسی این موارد به افراد کمک کند تا بر مشکل خود غلبه کنند. از ویژگی های یک روانشناس می توان به دانش، قدرت درک و حل مسائل، صداقت و گشاده رویی وی اشاره کرد. او شنونده خوبی است و دارای مهارت های ارتباطی بالایی می باشد. هرگز در مورد مراجع خود قضاوتی نمی کند. وی شرایطی را فراهم می کند تا فرد مراجعه کننده بتواند بدون استرس و نگرانی مشکل خود را مطرح نماید. برای ارتباط با بهترین روانشناس در ستارخان با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.


روانشناس در ستارخان


روانشناس در ستارخان وظایف متعددی دارد. او در زمینه آموزشی به کودکان، نوجوانان و جوانان کمک می کند تا مشکلات آموزشی و روانی خود را حل کنند و در زمینه درسی پیشرفت نمایند. خدمات روانشناسی در سازمان ها موجب بهبود عملکرد و افزایش رضایت شغلی کارکنان می شود. بسیاری از روانشناسان در حوزه سلامت بیماران فعالیت می کنند. آنها رفتار و نگرش بیماران و خانواده های آنها را برای غلبه بر بیماری تغییر می دهند. با ترویج رفتار و نگرش سالم به آنها کمک می کنند تا سختی های دوران بیماری را تحمل کنند تا به نتیجه دلخواه برسند. روانشناس در ستارخان به افراد کمک می کند تا در لحظات حساس و پر استرس زندگی بهترین تصمیم را بگیرند. برخی از روانشناسان در زمینه جرم شناسی فعالیت می کنند. آنها با استفاده از تئوری های روانشناسی قادرند به شناسایی جرائم، بازسازی و بهبود مجرمین کمک کنند. علاوه بر موارد یاد شده، روانشناس در زمینه بالینی و ورزشی هم به مراجعین خود مشاوره می دهد. برای بهره مندی از خدمات روانشناس در ستارخان با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 


روانشناس خانواده در ستارخان


روانشناس خانواده در ستارخان نقش مهمی در حل کردن مشکلات اعضای خانواده ایفا می کند. در بسیاری از مواقع مانند تغییر نقش ها در خانواده، اضافه شدن مسئولیت ها، بزرگ شدن فرزندان و ... مشکلاتی در خانواده ایجاد می شود. گاهی اوقات عدم توجه به این مسائل باعث بروز مشکلات بزرگتر و جدی تر می شود. این مسائل می توانند روابط عاطفی بین اعضای خانواده را تحت تاثیر قرار دهند. برای حل این مشکلات می توان از متخصصین این حوزه کمک گرفت. روانشناس خانواده فردی است که دانش و مهارت کافی را در این زمینه دارد. از ویژگی های روانشناس خانواده در ستارخان می توان به توانایی برقراری ارتباط درست، درک و حل مسئله، رهبری، رازداری، صداقت و اخلاق مداری اشاره کرد. روانشناس خانواده در ستارخان به بررسی رفتار اعضای خانواده و نقش آنها در خانواده می پردازد. هدف او کمک به بهبود روابط اعضای خانواده، رفع استرس، تنش و نگرانی های موجود در خانواده است. با این کار می تواند به بهتر شدن وضعیت خانواده و خوشبختی اعضای آن کمک کند. روانشناس خانواده در جلسات انفرادی و گروهی خود به بررسی مشکلات موجود در خانواده می پردازد. وی با استفاده از دانش، مهارت و نبوغ خود بهترین راهکار را برای بهبود روابط اعضای خانواده به کار می برد. 

مشاور ازدواج در ستارخان


مشاور ازدواج در ستارخان به شناخت بهتر زوجین از یکدیگر کمک می کند. یکی از مهم ترین اتفاقات زندگی همه افراد، ازدواج می باشد. امروزه افراد زیادی از خدمات مشاوره ازدواج استفاده می کنند. هدف از مشاور ازدواج در ستارخان ، بررسی آمادگی افراد برای ازدواج، ارزیابی میزان سلامت روان آنها، بررسی تفاوت ها و خصوصیات زوجین و خانواده آنها، کمک به تصمیم گیری در مورد ازدواج و آموزش مهارت های زندگی می باشد. علاوه بر این با استفاده از خدمات مشاور ازدواج در ستارخان می توان میزان شناخت افراد از وظایف خود را مورد ارزیابی قرار داد. مشاور ازدواج با راهنمایی های خود می تواند به زوجین کمک کند تا بهترین تصمیم را در مورد ازدواج خود بگیرند. او تلاش می کند تا بینش و نگرش افراد را نسبت به خود، طرف مقابل، وظایف و مسئولیت های زندگی مشترک عمیق تر کند. معمولا جلسات مشاور ازدواج در ستارخان با حضور زوجین برگزار می شود. اما در مواقعی که یکی از زوجین مشکلی داشته باشد، امکان برگزاری جلسات به صورت فردی نیز وجود دارد.

زوج درمانگر در ستارخان


زوج درمانگر در ستارخان ، فردی است که دانش و مهارت کافی را در رابطه با زوج درمانی دارد. او با تکیه بر تجربه بالینی خود به افرادی که در یک رابطه عاشقانه حضور دارند کمک می کند تا به یک بینش درست برسند. همچنین بتوانند ناسازگاری های موجود را برطرف نمایند و از حضور در رابطه احساس رضایت کنند. زوج درمانی نوعی روان درمانی است و در جلسات آن معمولا مواردی مانند مشکلات رابطه جنسی، مشکل در کنترل خشم، خیانت، خشونت، تصمیم به طلاق، مشکلات مربوط به زوجین، ازدواج های قبلی، ناباروری، قمار، مشکلات بهداشت و پزشکی مزمن و... مطرح می شوند. زوج درمانگر در ستارخان در این جلسات به بررسی خصوصیات عینی و واقعی زوج ها، مذهب، قومیت، سطح روان شناختی، فرزندان، جنسیت، شخصیت، فرایند عاطفی و روابط جنسی زوجین می پردازد.از انواع مختلف زوج درمانی می توان به زوج درمانی روانکاوانه، رفتاری، زوج درمانی رفتاری یکپارچه نگر، شناختی رفتاری، هیجان مدار و ساختاری اشاره کرد. در صورت تمایل می توانید با زوج درمانگر در ستارخان تماس بگیرید.


سکس تراپی در ستارخان


سکس تراپی در ستارخان شرایطی را فراهم کرده تا زوجین بتوانند با صحبت در مورد مشکلات جنسی خود، قدم موثری برای رفع آن بردارند. یکی از مهم ترین مسائل در حفظ زندگی زوجین، داشتن روابط جنسی سالم و طبیعی است. صمیمیت فیزیکی و عاطفی و رضایت از روابط جنسی و زناشویی نقش مهمی در زندگی افراد ایفا می کند. بروز اختلال در روابط جنسی باعث ایجاد مشکلات مختلفی می شود. سکس تراپی در ستارخان، نوعی مشاوره یا روان درمانی است که به زوجین کمک می کند اختلالات یا انحرافات جنسی خود را مدیریت یا درمان کنند. در این روش برای حل مشکلات مراجعین از رویکردهای تحلیلی، شناختی، رفتاری یا ترکیبی استفاده می کنند. سکس تراپر فردی است که به افراد کمک می کند تا چالش های جنسی خود را برطرف نمایند و از این طریق رضایت جنسی خود را افزایش دهند. او اطلاعات کافی را در مورد فیزیولوژی و آناتومی اندام های جنسی و نحوه عملکرد آنها دارد. همچنین به اختلالات روانی و فیزیکی تسلط داشته و به راحتی آنها را شناسایی می کند. وی می تواند بهترین روش را برای حل مشکلات ارائه دهد. برای رفع مشکلات جنسی خود می توانید با سکس تراپی در ستارخان تماس بگیرید. شماره های موجود در آگهی متعلق به سکس تراپی در ستارخان می باشند.
  گواهی نامه های اخذ شده توسط خانم دکتر سهیلا جاویدنیا شامل : دوره کامل درمانگری شناختی و رفتاری بزرگسال، دوره کامل درمانگری شناختی و رفتاری کودک و نوجوان، مدرس مهارت‌های زندگی، زوج‌درمانی شناختی و رفتاری، مشاوره پیش از ازدواج، دوره های متعدد طلاق و خیانت، طرح واره درمانی، اجرا و تفسیر آزمون هوش بینه، اجرا و تفسیر آزمون d2 ( توجه و تمرکز)، اجرا و تفسیر آزمونهای شخصیت و استعدادیابی، دوره فرزند پروری، دوره ی کامل درمانگری هیجان مدار (ئی اف تی) مقدماتی و پیشرفته، دوره زوج درمانگری هیجان مدار (EFT)، دوره سکس تراپی و دوره کارورزی تحت سوپرویژن دکتر فریبرز باقری ریاست دانشگاه علوم و تحقیقات می باشد.
 
سوابق پژوهشی:
مقایسه بهزیستی روانی نوجوانان در الگوهای ارتباط مادر-فرزند (مجله روان‌شناسی و دین)
مقایسه بهزیستی روانی نوجوانان در الگوهای ارتباط پدر و فرزند (در انتظار چاپ)
بررسی و مقایسه خود کارآمدی دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری (دومین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های کاربردی در علوم تربیتی و مطالعات رفتاری و آسیب‌های اجتماعی در ایران)
مقایسه اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان و درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر نشانگان سوگ، بد تنظیمی هیجان و تاب آوری در زنان مبتلا به اختلال سوگ(در انتظار چاپ)

مقاله مقایسه اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان و درمان مبتنی بر ذهن آگاهی بر نشانگان سوگ  
مقاله مقایسه اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان و درمان مبتنی بر ذهن آگاهی بر تاب آوری  
مقاله مقایسه اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان و درمان مبتنی بر ذهن آگاهی بر بد تنظیمی هیجانی  
مقاله مقایسه اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان و درمان مبتنی بر ذهن آگاهی بر نشانگان سوگ و بد تنظیمی هیجانی

سوابق تحصیلی:
کارشناس رشته بیهوشی (دانشگاه شهید بهشتی)
کارشناس رشته روان‌شناسی عمومی
کارشناس ارشد رشته روان‌شناسی بالینی
دکترای روان‌شناسی بالینی
مدرس دانشگاه علوم و تحقیقات

موقعیت آگهی

رو به روی برق آلستوم پلاک 778 طبقه ی دوم واحد 8

دکتر کجاست در تلاش است با ایجاد بستر مناسب برای ارتباط بین بیمار و پزشک به متخصصان سلامت برای فعالیت حرفه ای بهتر کمک کند.

ارتباط با ما

شماره همراه : 09366599609

تلفن دفتر : 02191090646

فکس : 02144297790

آدرس : فلکه اول صادقیه ، ستارخان
پلاک 575 ساختمان دانش

مجوزها

سایت دکتر کجاست فقط منتشر کننده آگهی می باشد. پیش از معامله یا پرداخت وجه بررسی های لازم را انجام دهید.

برای راهنمایی به راهنمای خرید امن مراجعه نمایید

شرایط و قوانین

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر کجاست می باشد

طراحی سایت و خدمات سئو توسط تیم سئوهاما - میزبانی وب توسط سرورهاما