بهترین روانشناس در جردن


افزودن به پسندها
  • شناسه آگهی : 447
  • بازدید : 526


اطلاعات تماس


توضیحات آگهی

بهترین روانشناس در جردن ، آیا تا به حال از خدمات روانشناسی استفاده کرده اید؟ همه ما در لحظاتی از زندگی درگیر مشکلاتی می شویم که به تنهایی قادر به حل آنها نیستیم. در بسیاری از مواقع از رویارویی با این مشکلات هراس داریم. در این زمان می توانیم از افرادی کمک بگیریم که آموزش های لازم را در این زمینه دیده اند و از تخصص کافی برای حل مشکل ما برخوردارند. در این آگهی می خواهیم شما را با بهترین روانشناس در جردن آشنا کنیم.


بهترین روانشناس در جردن


بهترین روانشناس در جردن ، فردی است که دوره های تخصصی را در رشته روانشناسی گذرانده است. وی برای حل مشکلات افراد به بررسی دقیق عملکرد رفتار با مغز و نیز رابطه بین رفتار و محیط می پردازد. او برای ارزیابی بهتر شرایط فرد اقدام به مطالعه بر روی رفتار تحصیلی، رفتار شخصی و رفتار اجتماعی فرد می کند. روانشناس با بررسی احساسات، افکار و انگیزه فرد می تواند به او کمک کند تا رفتار خود را کنترل نماید و در رویارویی با مشکلات بر آنها غلبه کند. از تخصص ها و مهارت های مختلف بهترین روانشناس در جردن می توان به تخصص های بالینی، سلامت، استثنایی، تربیتی، خانواده و روان سنجی اشاره کرد. بهترین روانشناس در زمینه راهنمایی، مشاوره و روان درمانی فعالیت می کند. او برای درمان اختلالات روانی مانند وسواس، اضطراب، فوبیا، پرخاشگری و افسردگی از روش های آموزشی و روان درمانی استفاده می کند. وی همچنین قادر است تا به مراجعین خود مشاوره های تحصیلی، شغلی، ازدواج، کودک و نوجوان ارائه دهد. برای رفع مشکلات خود می توانید با بهترین روانشناس در جردن تماس بگیرید. 


روانشناس در جردن


روانشناس در جردن تمایل دارد تا مشکلات افراد را برطرف نماید. وی تسلط کافی بر علم روان تحلیلی دارد. از مهم ترین ویژگی های شخصیتی روانشناس می توان به ثبات احساسی، مهارت تصمیم گیری و حل مسئله او اشاره کرد. وی با دقت و صبر به صحبت های مراجع گوش می دهد و هیچ گونه قضاوتی در مورد وی نمی کند. روانشناس در جردن یک ارتباط موثر را با مراجع خود برقرار می کند و هدف وی فقط کمک به حل مشکل می باشد. او فردی دلسوز و قابل اعتماد است و شرایطی را فراهم می کند تا مراجع بتواند بدون نگرانی مشکل خود را بازگو کند. وی همواره تلاش می کند تا از طریق به روز کردن اطلاعات خود، از بهترین روش ها برای حل مسئله استفاده کند. روانشناس در جردن می تواند با استفاده از تکنیک های خاصی به مراجع کمک کند. او با توجه به شرایط و نوع مشکل مراجع از روش های متفاوتی برای درمان استفاده می کند. گاهی اوقات در زندگی با مشکلاتی مواجه می شوید که قدرت حل آن را ندارید. در این زمان می توانید از روانشناس در جردن کمک بگیرید. شماره های درج شده در آگهی متعلق به روانشناس در جردن می باشند.


روانشناس خانواده در جردن


روانشناس خانواده در جردن به خانواده ها کمک می کند تا مشکلات خود را حل کنند. بروز مشکلات مختلف در خانواده و عدم توجه به آنها می تواند بحران های بزرگتری برای خانواده و اعضای آن ایجاد کند. در برخی از موارد اعضای خانواده می توانند مشکل خود را برطرف کنند اما گاهی اوقات در این امر موفق نیستند. در این مواقع می توانند به روانشناس خانواده در جردن مراجعه کنند. او فردی ماهر و با تجربه است که می تواند با تمرکز بر رفتار، گفتار و روابط بین اعضای خانواده به رفع مشکل کمک کند. هدف روانشناس خانواده، افزایش سطح کیفی زندگی و برقراری ارتباط موثر بین اعضای خانواده می باشد. وی به اعضای خانواده کمک می کند تا مشکلات روحی، عاطفی یا روانی خود را حل کنند. زمینه فعالیت روانشناس خانواده بسیار گسترده است. در مواجه با مشکلات شغلی، عدم تفاهم بین زوجین، خیانت و خشونت، مشکلات تحصیلی فرزندان، مسائل بین فرزند و والدین، مشکلات رفتاری و ... می توان از روانشناس خانواده در جردن کمک گرفت. او با تک تک اعضای خانواده صحبت می کند و تکنیک هایی به آنها آموزش می دهد تا بتوانند در موقعیت های مختلف زندگی بهترین عکس العمل را از خود نشان دهند. برای ارتباط با روانشناس خانواده در جردن با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. 

مشاور ازدواج در جردن


مشاور ازدواج در جردن به زوج هایی که در شرف ازدواج هستند کمک می کند تا شناخت عمیق تری نسبت به خود، طرف مقابل و زندگی مشترک به دست آورند. او در جلسات مشاوره به صحبت های زوجین گوش می کند و از این طریق اطلاعاتی در مورد شخصیت افراد، نگرانی ها، علایق، انتظارات، اهداف، میزان آمادگی افراد برای ازدواج، مقدار شناخت آنها از وظایف و مسئولیت ها و ... کسب می کند. در صورت لزوم از یکسری آزمون های علمی هم استفاده می کند تا زوایای پنهان شخصیت افراد را شناسایی کند. مشاور ازدواج در جردن فردی آموزش دیده است که می تواند اختلالات روانی افراد را شناسایی کند. او به زوجین کمک می کند تا تصمیم درستی برای زندگی خود بگیرند. در واقع خدمات مشاوره ازدواج جنبه پیشگیری دارد. با توجه به اینکه ازدواج مهم ترین اتفاق زندگی افراد می باشد باید زمان کافی را برای موفقیت در آن صرف نمود. مشاور پس از بررسی صحبت های طرفین، نتایج آزمون ها و تفسیر آنها می تواند تصویری از زندگی مشترک را برای زوجین ترسیم نماید. مشاور به زوجین آگاهی های لازم را می دهد و در نهایت خود زوجین تصمیم نهایی را می گیرند. اگر قصد ازدواج دارید می توانید از خدمات مشاور ازدواج در جردن استفاده کنید.

زوج درمانگر در جردن


زوج درمانگر در جردن به افرادی که در یک رابطه عاشقانه حضور دارند کمک می کند تا به یک بینش عمیق از رابطه خود برسند. با این کار موجب رفع تعارضات و افزایش رضایت آنها از رابطه می شود. معمولا در زوج درمانی بر یک مشکل خاص تمرکز می شود و زوج درمانگر نقش فعالی در رفع این مشکل ایفا می کند. برخی از روش های زوج درمانی شامل روش گوتمن، روایت درمانی، روانشناسی مثبت و رابطه درمانی ایماگو می شوند. به طور کلی تمام این روش ها به دنبال یافتن علت مشکل و تلاش برای رفع آن می باشند. هدف زوج درمانگر در جردن این است که به زوجین کمک کند تا ارتباط بهتری داشته باشند. با شرکت در جلسات زوج درمانی، زوج ها می توانند درک عمیق تری از خود و طرف مقابل و رابطه عاطفی کسب کنند. آنها یاد می گیرند که ارتباطات خود را طوری برنامه ریزی کنند که هر دو نفر در این رابطه احساس امنیت کنند. زوجین با استفاده از تکنیک های زوج درمانی می توانند ترس های یکدیگر را شناسایی کنند و از عوامل ایجاد کننده آنها جلوگیری نمایند. برای استفاده از خدمات زوج درمانگر در جردن با شماره های ثبت شده در آگهی تماس بگیرید.


سکس تراپی در جردن


سکس تراپی در جردن ، خدمات مفیدی را به زوجین ارائه می دهد. سکس تراپی یک رشته تخصصی است که هدف آن افزایش رضایت جنسی زوجین می باشد. روابط جنسی یکی از مهم ترین اصول در حفظ زندگی مشترک می باشد. داشتن یک رابطه جنسی سالم می تواند پایه های زندگی مشترک را مستحکم نماید. در جلسات سکس تراپی در جردن فاکتورهای مختلف پزشکی، روانشناسی، فردی یا بین فردی موثر بر رضایت جنسی مورد بررسی قرار می گیرند. در این جلسات فقط در مورد مشکل و روش درمان آن صحبت می شود.  در مواردی که رابطه جنسی سالم و رضایت مندی بین زوجین وجود ندارد، کیفیت زندگی آن کاهش می یابد. اگر این مشکلات برطرف نشوند می توانند منجر به جدایی زن و شوهر شوند. زوجین برای درمان مشکلاتی مانند نداشتن میل جنسی، برقراری رابطه بعد از خیانت، اختلاف در مسائل جنسی، مقاربت دردناک، مشکل در رسیدن به ارگاسم، اعتیاد جنسی، مشکلات نعوظ و ... به سکس تراپیست مراجعه کنند. اگر شما هم در برقراری روابط جنسی دچار مشکل هستید می توانید از خدمات سکس تراپی در جردن استفاده کنید. 


رزومه و سوابق خانم دکتر جاوید نیا


گواهی نامه های اخذ شده توسط خانم دکتر سهیلا جاویدنیا شامل : دوره کامل درمانگری شناختی و رفتاری بزرگسال، دوره کامل درمانگری شناختی و رفتاری کودک و نوجوان، مدرس مهارت‌های زندگی، زوج ‌درمانی، شناختی و رفتاری، مشاوره پیش از ازدواج، دوره های متعدد طلاق و خیانت، طرح واره درمانی، اجرا و تفسیر آزمون هوش بینه، اجرا و تفسیر آزمون d2 ( توجه و تمرکز)، اجرا و تفسیر آزمون های شخصیت و استعدادیابی، دوره فرزند پروری، دوره ی کامل درمانگری هیجان مدار (ئی اف تی) مقدماتی و پیشرفته، دوره زوج درمانگری هیجان مدار (EFT)، دوره سکس تراپی می باشد.

سوابق پژوهشی: مقایسه بهزیستی روانی نوجوانان در الگوهای ارتباط مادر-فرزند (مجله روان‌شناسی و دین)، مقایسه بهزیستی روانی نوجوانان در الگوهای ارتباط پدر و فرزند (در انتظار چاپ)، بررسی و مقایسه خود کارآمدی دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری (دومین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های کاربردی در علوم تربیتی و مطالعات رفتاری و آسیب‌های اجتماعی در ایران)، مقایسه اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان و درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر نشانگان سوگ، بد تنظیمی هیجان و تاب آوری در زنان مبتلا به اختلال سوگ(در انتظار چاپ)

سوابق تحصیلی: کارشناس رشته بیهوشی( دانشگاه شهید بهشتی)، کارشناس رشته روان‌شناسی عمومی، کارشناس ارشد رشته روان‌شناسی بالینی، دکترای روان‌شناسی بالینی
دکتر سهیلا جاویدنیا سوابق بسیار زیاد و حرفه ای دارند که شامل : سابقه خدمت در مراکز درمانی بقیه الله الاعظم، نجمیه، فیروزگر، بیمارستان ولیعصر ناجا (۱۲ سال)، مرکز مشاوره و روان‌درمانی شریف، مشاوره فردی _ زوج درمانگر - مشاوره پیش از ازدواج _ خانواده درمانی، مرکز مشاوره و روان‌ درمانی تارا (درحال خدمت)، مرکز شمیم، زوج‌درمانی، بیمارستان عرفان از سال ۹۶، روان‌شناس بالینی درمانگاه فرهنگیان (در حال خدمت) از سال ۹۷، روان‌شناس بالینی مرکز مشاوره و روان‌درمانی سلام (درحال خدمت)، زوج‌درمانی مشاوره پیش از ازدواج _ خانواده درمانی، کلینیک تارا (در حال خدمت)، زوج‌درمانی _ مشاوره پیش از ازدواج و مشاوره نوجوان می باشد.

بیمه مورد تایید :
بیمه بانک می باشد.

مقاله مقایسه اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان و درمان مبتنی بر ذهن آگاهی بر نشانگان سوگ  
مقاله مقایسه اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان و درمان مبتنی بر ذهن آگاهی بر تاب آوری  
مقاله مقایسه اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان و درمان مبتنی بر ذهن آگاهی بر بد تنظیمی هیجانی  
مقاله مقایسه اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان و درمان مبتنی بر ذهن آگاهی بر نشانگان سوگ و بد تنظیمی هیجانی

موقعیت آگهی

02186085817

دکتر کجاست در تلاش است با ایجاد بستر مناسب برای ارتباط بین بیمار و پزشک به متخصصان سلامت برای فعالیت حرفه ای بهتر کمک کند.

ارتباط با ما

شماره همراه : 09366599609

تلفن دفتر : 02191090646

فکس : 02144297790

آدرس : فلکه اول صادقیه ، ستارخان
پلاک 575 ساختمان دانش

مجوزها

سایت دکتر کجاست فقط منتشر کننده آگهی می باشد. پیش از معامله یا پرداخت وجه بررسی های لازم را انجام دهید.

برای راهنمایی به راهنمای خرید امن مراجعه نمایید

شرایط و قوانین

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر کجاست می باشد

طراحی سایت و خدمات سئو توسط تیم سئوهاما - میزبانی وب توسط سرورهاما