بهترین دندانپزشک در پاسداران


افزودن به پسندها
  • شناسه آگهی : 450
  • بازدید : 347


اطلاعات تماس


توضیحات آگهی

بهترین دندانپزشک در پاسداران ، با تکیه بر دانش و مهارت خود خدمات متنوعی را به بیماران ارائه می دهد. حتما تا به حال به دندانپزشکی مراجعه کرده اید. در این مکان می توانید از سلامت دهان و دندان های خود مطمئن شوید و مشکلات مربوط به آنها را برطرف نمایید. دندانپزشک می تواند مشکلات دهان، دندان و لثه را تشخیص دهد. سپس بهترین روش را برای درمان آن به کار گیرد. در این قسمت اطلاعاتی در مورد بهترین دندانپزشک در پاسداران در اختیار شما قرار می دهیم .


بهترین دندانپزشک در پاسداران


بهترین دندانپزشک در پاسداران ، با استفاده از عصب کشی یا روت کانال به بیماران کمک می کند تا بدون اینکه دندان خود را بکشند، از شر پوسیدگی ها و عفونت های آن خلاص شوند. بیماران به دلایل مختلفی مانند پوسیدگی عمیق دندان، انجام چندین پروسه دندانپزشکی بر روی یک دندان، آسیب دیدن دندان، ایجاد ترک در دندان و... نیاز به عصب کشی پیدا می کنند. بهترین دندانپزشک در پاسداران به بیماران توصیه می کند تا در صورت مواجه شدن با دردهای متوسط تا شدید، تورم و احساس گرما در لثه ها حتما برای درمان اقدام کنند. این موارد شایع ترین علائم آسیب به عصب دندان می باشند. بهترین دندانپزشک در پاسداران برای عصب کشی دندان، ابتدا ریشه و عصب دندان را خارج می کند. سپس عفونت های آن را تمیز کرده و مجددا آن را پر می کند. اگر دندان شما به هر علتی درد می کند می توانید به بهترین دندانپزشک در پاسداران مراجعه کنید.


دکتر دندانپزشک در پاسداران


دکتر دندانپزشک در پاسداران ، برای درمان بخش های پوسیده ی دندان ها از روش ترمیم استفاده می کند. او ابتدا دندان های بیمار را معاینه می کند و با معاینه ظاهری دندان به پوسیدگی آن پی می برد. دکتر دندانپزشک در پاسداران در صورت لزوم برای تشخیص قسمت های پوسیده دندان بیمار از رنگ های مخصوص، تصویربرداری با اشعه ایکس و یا لیزر فلورسانس استفاده می کند. پس از تشخیص محل پوسیدگی، ابتدا قسمت های پوسیده و عفونی را تخلیه می نماید. در ادامه آن را با مواد مخصوص پر می کند. معمولا دندانپزشک برای پر کردن دندان های پوسیده از مواد مختلفی مانند کامپوزیت سفید رنگ و آمالگام نقره ای استفاده می کند. ترمیم یا پر کردن دندان باعث می شود که عملکرد و قدرت دندان حفظ شود. اگر دندان های شما دچار ترک خوردگی، شکستگی و ساییدگی شده اند می توانید با دکتر دندانپزشک در پاسداران تماس گرفته و پس از رزرو وقت، برای درمان اقدام کنید.


دندانپزشک خوب در پاسداران


دندانپزشک خوب در پاسداران ، فردی متخصص و با تجربه است. وی برای درمان مشکلات دهان و دندان بیماران از بهترین مواد و پیشرفته ترین تجهیزات استفاده می کند. او برای راحتی بیماران فضایی آرام را فراهم نموده تا بیماران بدون استرس و نگرانی، مراحل درمان را ادامه دهند. دندانپزشک خوب در پاسداران به سخنان بیماران توجه می کند و با بررسی دقیق وضعیت دندان های بیمار، بهترین روش درمان را انتخاب می کند. او اصول بهداشت دهان و دندان را به بیماران خود می آموزد و از آنها می خواهد تا با رعایت این اصول از بروز مشکلات دندانی جلوگیری کنند. از دیگر ویژگی های دندانپزشک خوب در پاسداران می توان به مهارت ارتباطی خوب، چابکی، شوق یادگیری و مهارت حل مسئله اشاره کرد. مهم ترین هدف دندانپزشک خوب، تامین سلامت بیماران می باشد. اگر با مشکلات دهان و دندان مواجه هستید می توانید از دندانپزشک خوب در پاسداران کمک بگیرید.


دندانپزشک زیبایی در پاسداران


دندانپزشک زیبایی در پاسداران ، به بیماران کمک می کند تا از داشتن لبخندی زیبا لذت ببرند. دندانپزشکی زیبایی شاخه ای از دندانپزشکی است که موجب برطرف شدن مشکلات ظاهری دندان ها می شود. در واقع هدف اصلی دندانپزشک زیبایی در پاسداران، زیبا کردن دندان ها و لبخند مراجعین می باشد. دندان ها نقش مهمی در زیبایی افراد دارند و داشتن یک لبخند زیبا می تواند جذابیت فرد را تضمین نماید. برخی از خدمات دندانپزشک زیبایی در پاسداران شامل بلیچینگ (سفید کردن دندان)، لمینت، ونیر کامپوزیت، انواع روکش، بریج و ایمپلنت می شوند. اگر شما هم علاقمند هستید تا لبخندی زیبا داشته باشید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. این شماره های متعلق به دندانپزشک زیبایی در پاسداران هستند.


مرکز ایمپلنت در پاسداران


مرکز ایمپلنت در پاسداران ، برای جایگزینی دندان های از دست رفته از ایمپلنت استفاده می کند. در این روش، با کمک جراحی، پیچ هایی زیر لثه و درون استخوان قرار می دهند. جنس این پیچ ها با بدن انسان سازگار است. زمانی که این پیچ ها داخل استخوان جای می گیرند، دندانپزشک می تواند با کمک پروتزهای دندانی روکش ایمپلنت را روی آنها بگذارد. در واقع ایمپلنت به عنوان ریشه دندان نقش خود را ایفا می کند و با دندان های طبیعی افراد سازگار می شود. مدت زمان انجام این پروسه در مرکز ایمپلنت در پاسداران با توجه به تعداد و پیچیدگی عمل متفاوت است. برای ایمپلنت دندان از بی حسی موضعی استفاده می کنند. این امر باعث می شود تا درد دندان از بین برود. برای افرادی که اضطراب زیادی دارند می توان از یک آرام بخش استفاده نمود. پس از بی حس شدن لثه، دندانپزشک یک برش در آن ایجاد می کند. در ادامه یک سوراخ کوچک در استخوان فک بیمار به وجود می آورد و ایمپلنت را درون آن قرار می دهد. 
اگر شما هم به دلایل مختلفی مانند ضربه، تصادف و ... دندان های خود را از دست داده اید می توانید برای جایگزینی آنها از خدمات مرکز ایمپلنت در پاسداران استفاده نمایید. برای این منظور با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.


کلینیک دندانپزشکی در پاسداران


کلینیک دندانپزشکی در پاسداران ، خدمات متنوعی را به بیماران عزیز ارائه می دهد. کلیه پرسنل در این کلینیک تلاش می کنند تا خدماتی با کیفیت و قیمت مناسب برای بیماران انجام دهند. خدمات کلینیک دندانپزشکی در پاسداران شامل عصب کشی، ترمیم، اصلاح طرح لبخند، مرتب کردن دندان ها، بلند کردن دندان های کوتاه، ایمپلنت، سفید کردن دندان، کامپوزیت، لمینت، روکش و ... می شوند. 
کلینیک دندانپزشکی در پاسداران برای ارائه خدمات خود از بهترین مواد و پیشرفته ترین تجهیزات استفاده می کند. هدف این کلینیک تامین سلامتی و رضایت بیماران عزیز می باشد. برای استفاده از خدمات متنوع و با کیفیت کلینیک دندانپزشکی در پاسداران با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.

موقعیت آگهی

پاسداران، اول دولت ، بعد از اختیاریه ، پلاک 109 واحد 9

دکتر کجاست در تلاش است با ایجاد بستر مناسب برای ارتباط بین بیمار و پزشک به متخصصان سلامت برای فعالیت حرفه ای بهتر کمک کند.

ارتباط با ما

شماره همراه : 09366599609

تلفن دفتر : 02191090646

فکس : 02144297790

آدرس : فلکه اول صادقیه ، ستارخان
پلاک 575 ساختمان دانش

مجوزها

سایت دکتر کجاست فقط منتشر کننده آگهی می باشد. پیش از معامله یا پرداخت وجه بررسی های لازم را انجام دهید.

برای راهنمایی به راهنمای خرید امن مراجعه نمایید

شرایط و قوانین

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر کجاست می باشد

طراحی سایت و خدمات سئو توسط تیم سئوهاما - میزبانی وب توسط سرورهاما